pottergirl

Direktlänk till inlägg 20 februari 2015

TheSims3

Av Anita - 20 februari 2015 15:38

Jo jag spelar the sims 3 också jag har universitetsliv leva livet och kvällsnöjen jag tänkte blogga lite om det också men här har jag lagt in några koder så om ni har thesims3 så kan ni alltid ha lite användning av dom!

Kod - Beskrivning
help - Visar ett antal fusk
Kaching - 1,000 mer Simdaler
Motherlode - 50,000 mer Simdaler 
freerealestate - Allt är gratis
modify traits - Set or clear traits
add to household - Lägg till sim till hushåll
set age [nummer] - Sätt ålder på sim
edit in cas - Ta simen till CAS-menyn
set career [karriär/level] - Ge markerad sim en karriär
force all events - Alla utmaningar
force visitor - Tvinga fram besökare
make me know everyone - Lär känna alla
make friends for me - Ger dig slumpmässiga vänner
make motives [static eller dynamic] - Sätt behoven statiska eller dynamiska
unlockOutfits [on eller off] - Visa alla kläder
moveObjects [on eller off] - Sätt och flytta möbler vart du vill
resetSim [förnamn] [efternamn] - Radera sim
constrainFloorElevation [true eller false] - Tillåter att justera i otillåten terräng
fadeObjects [on eller off] - Möbler försvinner när du kommer nära
snapObjectsToAngle [true eller false] - 45 grader på möbler
hideHeadlineEffects [on eller off] - Visa pratbubblor ovanför sim
jokePlease - Skriver ut slumpmässigt skämt
enablellamas [on eller off] - Llamor
slowMotionViz: [0-8] - Slow motion. 0 är normalt och 8 är segast
testingCheatsenabled [true eller false] - Olika möjligheter
moviemakercheatsenabled [true eller false] - Tryck på din sim samtidigt som du har shift intryckt för att göra animeringar och poser.
fps [on eller off] - Visar FPS
fullscreen [on eller off] - Fullskärm
quit - Stäng av spelet

ps.. det finns också ett fusk med livslång lycka som jag kommer att visa sen! see u later :3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 22 februari 2015 13:38

B-day Haul hej jag tänkte göra en haul på det jag fick på min födelsedag!   Av Min Mamma, Pappa, Syrra: 1 Paket lila loombands 1 Paket rosa loombands 2 paket loombands i alla färger, 1 fint armband, 1 rosa nagellack, 1 electro baby lips i rosa, 1...

Av Anita - 22 februari 2015 13:31

Sååå det här är den 5 dagen av challengen bara 24 kvar :3   Fråga: Saddest Moment svar: Den absolut ''saddest moment'' är när siris dör... allting är tyst och remus kämpar för att hålla fast harry.. sad.. men annard började jag gråta när fred dog...

Av Anita - 21 februari 2015 11:38

Såå dag 4 bara 25 dagar till   Fråga: Favourite Villain? svar: jo min favorita tjuv är nog weasley tvillingarna dem är ju inte riktigt tjuvar men jaja dom bryter ändå mot väldigt många regler och tar väldigt många grejer så dom är väl ett slags t...

Av Anita - 21 februari 2015 10:40

Hej jag tänkte göra 50 saker om mig i det här inlägget hoppas ni gillar det. 1. Min BFF är Mariam ( www.missoftheyears.bloggplatsen.se ) 2. Mitt liv är Harry Potter 3. Jag älskar the sims3 4. Jag älskar starstable 5. Jag har en fågel som heter Kiki 6...

Av Anita - 21 februari 2015 09:15

Hej jag spelar också Starstable det är ett hästspel som handlar om hästar! min starrider är slut och jag undrar om ni har några koder? jätte tacksam om ni skrev några i kommentarerna! ...

Presentation

Hej jag är en 10årig tjej som äääääälskar harry potter här tänker jag då skriva om harry så mycket jag kan :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Hej jag vill veta vilken karaktär i harry potter ni tycker är bäst? svara ärligt :3
 Harry Potter
 Ron Weasley
 Hermione Granger
 Fred & George Weasley
 Draco Malfoy
 Voldemort
 Albus Dumbledore
 Cho Chang
 Ginny Weasley
 Bill Weasley
 Fleur Delacour
 Charlie Weasley
 Oliver Wood
 Dean Thomas
 Seamus Finnigan
 Minerva Mcgonnagal
 Hagrid
 Dobby
 Sirius Black
 Remus Lupin

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards